Obchodní podmínky a reklamační řád

Prodávajícím je :

ROSSIGNOL OUTLET CZ, Pavel Hubáček, Třída 1.Máje 3414/11D, 690 02 Břeclav, IČO: 75648300. Provozovatel internetového obchodu na internetové adrese https://www.rossignol-outlet.cz/. 

Kupujícím je:

 návštěvník těchto internetových stránek, který prostřednictvím systému odešle řádnou objednávku nabízeného zboží. Odesláním objednávky kupující současně potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Nestanoví-li tyto obchodní podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů, platných v České republice.

I. Objednávka zboží

  1. Kupující objednává zboží z nabídky prodávajícího umístěné na internetovéadrese https://www.rossignol-outlet.cz/. Objednávka je odesílána kupujícím přímo z prostředí internetového obchodu elektronickou cestou.
  2. Odeslaná objednávka je považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, pokud obsahuje všechny náležitosti, vyžadované objednávkovým formulářem. Kupující je povinen uvést správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky.
  3. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím a nabývá plnění dnem převzetí zboží. Prodávající je ve všech případech oprávněn požádat kupujícího o autorizaci objednávky vhodným způsobem, zpravidla telefonicky nebo e-mailem. Odmítne-li kupující objednávku autorizovat, je považována za neplatnou.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo nepotvrdit objednávku kupujícího, který v minulosti neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží. Objednávka rovněž nebude potvrzena v případě, že zboží nebude mít prodávající již na skladě. V takovém případě může být s kupujícím dohodnuta dodávka náhradního zboží, nebo jiný termín dodání, případně odstoupení od kupní smlouvy.
  5. Potvrzenou objednávku může kupující zrušit e-mailem bez jakýchkoliv sankcí do 24 hodin poté, co byla učiněna v případě, že zboží nebylo dosud odesláno. V ostatních případech je prodávající oprávněn požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů. Prodávající může potvrzenou objednávku zrušit pouze v případě, kdy zboží se již nedodává, nebo se výrazným způsobem změnila jeho cena. V těchto případech je prodávající povinen kupujícího kontaktovat a dohodnout řešení.

II. Dodací a platební podmínky

  1. Prodávající odešle objednané zboží kupujícímu na adresu uvedenou v objednávce do 2 pracovních dnů
  2. V případě, že objednané zboží nebude prodávající schopen odeslat v uvedených termínech, bude kupujícího o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonu a navrhne náhradní řešení vyřízení objednávky.
  3. Prodávající neodpovídá za zdržení, nebo nedoručení zásilky v případě, že jsou nedostatky na straně kupujícího nebo dopravní služby GEIS. Dále neručí za nepřijetí objednávky prostřednictvím internetu v důsledku nezaviněného výpadku spojení případně jiných technických problémů.
  4. Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit cenu za zboží včetně nákladů na doručení.
  5. Všechny ceny se rozumí včetně DPH. Ceník je platný od 1.12.2013. Prodávající garantuje ceny uvedené v nabídce, a to k okamžiku odeslání objednávky. Náklady spojené s odesláním zboží hradí kupující, vyjímkou při objednávce nad 10.000 Kč prodávající.
  6. způsob plateb: 
  • Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší provozovně v Břeclavi 
  • Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce  ( doběrečné 30 KČ + GEIS doprava 130KČ balík do 30kg )
  • Bankovním převodem - UniCredit Bank CZK č.ú. 2107030778/2700  ( doběrečné 0 Kč + GEIS doprava 130KČ balík do 30kg )
  • PayPal - akceptujeme mezinárodní platební bránu PayPal. ( doběrečné 0 Kč + GEIS doprava 130KČ balík do 30kg )
   7. převzetí zboží:
 
  1. Převzetí zboží stvrzuje kupující podpisem na průvodním dokladu při předání přepravcem. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím při objednání v objednávkovém formuláři. Kupující je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny, tímto okamžikem přechází na kupujícího i nebezpečí škody na zboží.Při dodání zboží je nutno balík důkladně zkontrolovat a případné zjištění narušení obalu či krabice ihned ohlásit přepravci a zjištění zapsat do přepravního protokolu. Jinak nebude možné reklamaci na poškozené zboží přijmout.
  2. V případě nedoručitelnosti zásilky bude kupujícímu vrácena kupní cena. Prodávající není povinen vrátit částku za vynaložené poplatky související s odesláním zboží.
  3. Kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu do 5 dnů dnů od převzetí plnění a zboží v neporušeném stavu vrátit na adresu prodávajícího. Do zásilky s vráceným zbožím vloží kupující zároveň veškeré listiny, které mu byly předány v rámci vyřízení objednávky.
  4. Pokud kupující při objednání zboží zvolí platbu předem na účet prodejce, zavazuje se uhradit celkovou cenu objednávky do 5 dnů  od její realizace. Pokud prodejce v této lhůtě neobdrží úhradu na svůj účet, bude objednávka prodejcem zrušena.
  5. V souvislosti s uplatněním práva na odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu nepoškozené, zabalené a chráněné proti poškození při přepravě stejným způsobem, jako bylo při dodání. Zboží poškozené či ve stavu znemožňujícím či ztěžujícím jeho další prodej není prodávající povinen přijmout a nenastávají účinky odstoupení od smlouvy. Vrácené zboží není kupující oprávněn zasílat prodávajícímu zpět na dobírku, náklady na vrácení zboží nese kupující. Při platném odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupujícímu zaplacenou kupní cenu zboží v nejkratší možné lhůtě. Prodávající není povinen vrátit částku za vynaložené poplatky související s odesláním zboží.

III. Ochrana osobních údajů

  1. Veškeré osobní a firemní údaje, které kupující poskytne prodávajícímu, jsou považovány za důvěrné a chráněné dle příslušných právních předpisů. Prodávající je oprávněn s těmito údaji nakládat pouze v souladu s právními předpisy a pro účely související se službami internetového obchodu. Prodávající se zavazuje, že neposkytne tyto údaje žádným třetím osobám, pokud to bezprostředně nesouvisí s vyřízením objednávky.
  2. Kupující má právo na výmaz svých údajů z databáze zákazníků a to na základě žádosti zaslané prodávajícímu.

Reklamační řád

Vyřizování reklamací podléhá ustanovením následujících právních norem:

  • Zákon 634/1992 Sb. ze dne 16. prosince 1992 o ochraně spotřebitele
  • Občanský zákoník ODDÍL ČTVRTÝ - Zvláštní ustanovení o prodeji zboží v obchodě

Prodejce zboží: 

 ROSSIGNOL OUTLET CZ, Pavel Hubáček, Třída 1.Máje 3414/11D, 690 02 Břeclav , IČO:75648300 

    Kupující podá reklamaci jedním z uvedených způsobů:

Doporučujeme využít všechny tři způsoby v následujících krocích:

kontaktujte nás telefonicky, zašlete následně email s popisem závad + fotografie a následně odešlete zboží kurýrem nebo poštou na uvedenou adresu

  • E-mailem na adresu  reklamace@rossignol-outlet.cz
  • Telefonicky na telefonní číslo: +420 774 28 90 17
  • Poštou zasláním reklamace na adresu:  ROSSIGNOL OUTLET CZ, Třída 1.Máje 3414/11D, 690 02 Břeclav
  1. Každá reklamace musí obsahovat:
    • číslo objednávky
    • popis zjištěných závad a jejich projevů, fotografie
  2. Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 30  pracovních dnů a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
  3. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 60 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.